مطلب ارسالی ازmona

دوست داشتم

دیگه عاشق نمیشم

                                                                                                         دلم گرفت از این روزا             از این روزای بی نشون


 از این همه در به دری             از گردش چرخ زمون

 

 دلم گرفت ازآدما                    از آدمای مهربون

 

از این مترسک ها و درد          از هم دلای هم زبون

 

تو هم که بی صدا شدی            آهای خدای آسمون

 

آهای خدای عاشقا                   تویی فقط دل خوشیمون

 

آره دلم خیلی پره                    از غم های رنگ و وارنگ

 

از جمله ی دوست دارم            دروغ های خیلی قشنگ

 

دلم گرفت از این روزا             از آدم های مهربون

 

از تو که با ما نبودی               آهای خدای آسمون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 22 خرداد 1391برچسب:,ساعت10:32توسط | |